emicrazy

Helsingfors :D

Publicerad 2012-09-15 21:31:08 i Allmänt,

Kom igår hem från hesa yaay :P
Det var jättekul där
Top nummer 1 låten
Oppan Gangnam style= Jag är gangnam stil av PSY
Vi åkte till Hotell Flamingo c:,
som var jätte stort, ett shoppingcenter som var ihop med hotellet så stort :D
Blöö måste ändra min profil bild :O skannar men he gåår skit dåligt :/
For till Fazer fick smaka gratis choklad och fick sen en påse med smått o gott
Heureka ... wow :D så awsome olika roliga saker att leka med ;p
Jaa men de va typ allt jag orkade skriva idag
Just ja jag fick ett nytt spel
SIMS 3 Supernatural :D
 
Men MVH emicrazy ;**

Kommentarer

Postat av: Jossa :)

Publicerad 2012-09-18 19:12:29

Alltså visst ji Sims 3 Övernaturligt braaaaaa! :D Var köpt du ditt?

Svar: Jag fick det bara en dag av mam 8D
Emma

Postat av: Jossa :)

Publicerad 2012-12-04 19:52:18

Sv: Hahah, okej xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela