emicrazy

1 Dagen på jobbet :p

Publicerad 2012-03-26 17:36:34 i Allmänt,

Hallo c: kom för några timmar sen hem från yrkesakademin kock (borde ha skrivit tidigare men var så trött att jag inte orkade ;)) Klassen som jag kommer ha hela den här veckan e från klass 2 dom e riktigt snälla och duktiga kockar när jag först kom till YA (förkortning) så fattade jag ingenting av vad som stod på dörrarna och pappa (min chaufför) skrek åt nån kille som nästan tänkte krocka med vår bil.
Fick en kock rocka o några skor och sen en rolig liten plast mössa :p

Ses imon eller någon annan dag Mvh emicrazy :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela