emicrazy

Heej igen

Publicerad 2012-04-25 19:52:34 i Allmänt,

Än en gång förlåt att jag inte lagt upp några bilder på den här veckans outfit men kommer göra det i helgen så vänta bara c: idag så var det första gången jag provkörde mopeden min "Det finns en första gång för allt"
det går ju alltid lite dåligt i början fick några blåmärken på benen för att min moped e bred hehe och körde i diket xp
gick också ut med Sessi min hund som finns på ett inlägg längre ner c:
Ibland gör hjärtat så ont när man förlorar någon man älskar
eller när perosnen som man älskar inte tycker det samma
Eller också saknar något riktigt mycket
eller när någon man är vädligt nära har ont
ja det finns många saker som orsakar smärta
För mig idag var orsaken till smärta ja både den andra saken jag skrev
och orättvisa Tänkte men vad bra vi nordiskt folk har det med allt vatten elektronik rena saker
och vi slösar på allt sånt
medan många inte ens skulle slösa på smutsigt vatten för det är det ända dom har att dricka jaa livet är orättvist när jag blir äldre tänker jag smått för mej själv jag vill hjälpa planeten dom behövande dom fattiga och såklart djuren för jag e ju en djurälskare hehe

Allt för det här inlägget Mvk emicrazy :*

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2012-04-25 20:51:28

Oretvist här i värden :(



Sv, men snälla vän, äger du ingen kamera? ;o

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-26 06:29:05

sku va trevlit om du la in na punkter, kommatecken, utropstecken osv. ganska svårt å läs bloggin utan na tåli som je me.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela