emicrazy

Heej Bloggen

Publicerad 2012-04-19 18:20:45 i Allmänt,

Jag är så så så ledsen att jag är så hemskt oaktiv men nu vet du ju att mitt liv är rätt så tråkigt eller mest handlar om ouppnårbar kärlek
Men eftersom jag bloggar så har nått intressant hänt
Dåliga nyheter tehe
Det har snögat i finland hela april i finland o jaa om det snöar sen i maj flyttar jag självklart till södern
det tar ett år till innan jag få mopo kort eftersom
-Jag fyller på vintern
-det är oftast omöjligt att det inte finns snö på julafton förutom det här året
så buhu för lilla mej :l
Bra nyheter
typ bara en månad kvar i skolan (räknade inte med hälgerna :p)
Nästa vecka är Tema-vecka vihoo Ni som inte går på min skola elller inte alls går i skolan lyckos er :p
Så tema-vecka är en vecka med varje dag med olika teman t.ex.

Måndag: Hippiedag 70-tal
Tisdag:Sommardag
Onsdag:Byt köns dag
Torsdag:Trafik dag Rött=i ett förhållande Gult=på g Grönt=singel
Fredag : Dress up dag, artighetsdag

så i nästa inlägg är ännu ett vill ha vill ha vill ha saker hehe
BTW Jag har fått evonia :D ricicinolja farligt kan få finnar i hårbotten :s
och så har jag fått canon kameran :D
snön börjar smälta C: solen skiner och jag känner mej bara glad tills vissa tankar kommer in i huvudet
såklart kärlek

Saker som jag saknar :c
Min katt Raichu :'( Abc
Rar
Axel katt
Inte elak
Cute
Hela tiden med mej
Until you ran away



Saknar också mitt långa hår (evonia hjälper mej att få längre hår även om det är äckligt)
Saknar dagarna när man var mindre och inte brydde sig så mycket om vad andra tycker
Saknar lågstadie dagarna med alla morgonsamlingar på torsdagarna
det vaar allt för det här inlägget
Mvh emicrazy ;***

Kommentarer

Postat av: nanna

Publicerad 2012-04-20 16:48:32

aaaw ja saknar o raichu :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela