emicrazy

Förlåt så mycket :c

Publicerad 2012-04-07 20:23:58 i Allmänt,

Hej förlåt att jag inte har skrivit på typ en vecka men jag har haft lite ont om att skriva har inte varit så aktivt med mitt liv eller bloggliv hehe
Men idag är jag det sprang med min hund Sessi idag(svinkallt och hade inte mycket kläder SNÖ :/) fast sprang mest halva vägen för jag har ingen bra kondition tänkte bli bättre på det o ha em socker strejk som det står i ett annat inlägg I Love Oboy o Oboy innehåller lika mycket som 64 sockerbitar och brukar får slut på ett paket på lite mer än en månad, börjar sockerstrejken imorgon.
Tehe xp
En annan sak det är påsk idag wow fast har inte sett några häxor eller barn som är utklädda Buhu :c
Har FF föräldrar fritt tänkte ha fest för mej själv yippie XD o äta socker kanske :o
Vintern verkar här igen :( Nå nu ska jag försöka ladda upp dom där bilderna
Nu vet jag ska ha karaoke och videochatta me nån :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela