emicrazy

SOMMARTIDER Hej på dej snygging ;D

Publicerad 2012-05-19 13:37:25 i Allmänt,

Det finns inget bättre än shorts, en kortärma, solbrills, solig varm dag, en milkshake , några chokladdoppade jordgubbar, en hängmatta och lite schysst musik eller finns det ? :o
I alla fall började jag dagen med att sova i sängen medan solen vackert strålade in genom fönstret,
gick sen o satte på mej somrig outfit <3, sen gick jag ut o åt frukost varm rabarber kräm, det kändes så ensamt inga katter, ingen hund, inga föräldrar syntes till trodde det vara en dröm där jag sen också skulle försvinna men när man känner värme blåsten och inte lukten av ens täcke så är man vaken.
När mina föräldrar kom hem så var det trots allt inte en dröm men tjej katterna var fortfarande försvunna o.o?
Resten av dagen var mamma o jag på torget och letade efter en avslutningsklänning hittade ingenting förutom 2 killar från skolan och 2 söta killar som var totalla främlingar hehe.
Efter rundvandringen i torget for min mamma o jag till Prisma för att köpa lite saker och köpa McDonalds mat <3.
Nu sitter jag här med McDonalds milkshake sååå gott

Btw Omg jag har namnsdag ;D

Nu ska jag fara o roa mej hos min bästis
MvK emicrazy ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela