emicrazy

De här är inte jag

Publicerad 2012-05-27 22:17:01 i Allmänt,

Känns som mitt liv inte har börjat än..
Vänner försvinner ( inte bokstavligt då)
Inget att göra förutom att bara sitta vid datorn o göra vad man kan med händer, sina ögon och sin fantasi.
Jag vill inte spendera sommaren såhär :/
Men vad kan man göra ingen man kan vara med direkt heller , kanske nån dag men inte varje dag av sommaren.
Halva tiden av tonåren är förbi, kommer 4 år ta lång tid eller gå bara på en sekund.
Har mitt hela barndomsliv gått åt skogen, nåja man lär sig av det men man får ingen andra chans.
Jag vill leva som mig själv försöker men vad hindrar mej, är det dom som ser det dom som dömer eller är det jag?
Jag vill vara mej själv men då är min fråga "Vem är jag?"
Jag vet inte vem jag är.
Hoppas i mina drömmar finner svaret.



Det här var ett lite annorlunda inlägg för att berätta mina obesvarade frågor vet inte till vem som läser detta.
Den som läser detta om ni gått igenom nått liknande snälla ge mej mod och visa vem jag e.
MvH emicrazy :)

Kommentarer

Postat av: nanna

Publicerad 2012-05-28 15:20:14

ja vet svare på din fråga :) den du själv vill vara :)

Postat av: ida

Publicerad 2012-05-30 21:37:17

va dej själv C: skit i va andra tycker. lee och va framåtriktad. och va ute me cessi mera än att va på datorn. en dag ser du att de lönar sig..(säger jag som nördar hela tiden men hehehhehe) men snart får jag mopo...då kan vi böri far ti staan å sånt 8) typ åk ut å äta och bara leva livet ;) all kommer att förrändras efter högis också C: som vi sa idag,nya möjligheter och vänner ^^

Postat av: Jossa :)

Publicerad 2012-06-06 18:10:52

Du e en jättebra kompis hödududu :) Å du e Emi! Hon som ritar jättebra & sjunger jättebra :) Å he finns allti vänner ront dig :) Ja komber iaf int ti fösvinn på läääng ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela