emicrazy

Lördagen :D 30 mars

Publicerad 2012-03-31 09:46:16 i Allmänt,

Yippie imorron e de 1 April :D har bara kommit på ett skämt nu så länge men kommer kanske på fler c:
Önska bara att 1 april var en måndag eller en vardag skulle man sett vad klassen skulle ha hittat på :D
andra saker vaknade med förkylning imorse :c jag som hade förkylning över en hel månad för länge sen
Andra bra nyheter föreslog igår till mamma att vi skulle köpa ricicinolja om det dock finns i Finland
När jag blir stor ska jag iaf skaffa en hund :D träna den till en duktig hund :3

Allt jag hade och säga den här morgonen kommer säkert mera senare idag Mvh emicrazy <333 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela