emicrazy

Hellu nya bloggen här :D

Publicerad 2012-03-22 19:51:17 i Allmänt,

Jaha det här är nya bloggen min fjärde tror jag C:
Är inte så aktivt inlägg som ni säkert märker men efter mitt finska prov imoron ska det komma mera
bilder och mindre text :p om inte ni vill ha mera text o.o isåfall säg bara till C:
Jag ska skriva (hehe) lite om mej själv c: Så de så :3
Mitt namn är Emma ( smeknamn Emi Em eller what so ever i don't care)
Jag bor i Finland Korsholm I en liten röd skitig stuga
Går på Finlands största finlandssvenska högstadium(tackar så mycket :**)
Gillar många djur speciellt katter :D oj kattungar c:
Jag stökar omkring i rummet rätt lat xo
och Jag älskar mina vänner :D som kan vara galna av sig men det smittade av sig på mej :P
Gillar o spela Imvu Sims , WoW, o olika spel
Älskar Asien c: t.ex. Japan och Korea <33
Musik är mitt liv c: kan inte leva utan det (O min framtida kille då xD)
så tänker skriva mera imoron efter finska provet efter jag kommit hem efter jag tagit en fin bild c:
Ps en liten hälsning till en Bästis på Imvu :D
HEEJ SOFIA <3333333333333333333333333333 :'D

Kommentarer

Postat av: Fnati <3

Publicerad 2012-03-22 20:04:09

YEY, emi har en ny blögg! ;D

Postat av: nanna

Publicerad 2012-03-28 14:58:47

YEEEEAAAAAH du laga en blogg!!!! :DDD Ja hitta an via ikes ^^ Najs blogg ! :D Ja länkar ti an :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela