emicrazy

Julen är här <3

Publicerad 2012-12-03 20:00:00 i Allmänt,

Jupp dag 3 ni hörde :) okej läste visst.
Sååå :D om 20 dagar fyller jag 15 :)
Får vänta såklart med moped kortet eftersom det säkert finns snö på marken ennu då.
Ska ändra min profilbild :)
Annat.. jaa prov perioden är snart över tur sista provet är den 12 december matte.
Den här veckan är det kemi och jag fattar ingenting bara att hur man gör ett batteri men det ska jag inte skriva om på min blogg vill inte att den ska bli till en studie blogg hehe.
 
The script_The man who can't be moved ♥
Förra veckan var det prao :D
Jätte kul med gamlingar hehe eller inte...
Jag ställde upp i Lucia valet för min skola och blev tärna yeyy så måste jag läsa en text jättekul
 
Ska få ennu en kusin till våren :O
Fick en kusin för 2 år sen, dags för nästa
 
sorry att jag inte skrivit på ett tag :C
 
MVH emicrazy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela