emicrazy

Gleek

Publicerad 2012-08-04 22:05:01 i Allmänt,

Jag är såå för glee just nu!
Skaffade säsong dvd:n för några veckor sen.
Har alltid velat se glee, och nu äntligen kunde jag.
Men jag tänker inte köpa säsong två, slöseri med pengar.
Varför måste man köpa om man kan se det gratis på datorn.
Jag har också börjat titta på vampire diaries,
det började på lägerskolan sista dagen var det några som kollade på vampire diaries
och jag tänkte: Jag gillar vampyrer , har sett Twilight väntar på breaking dawn part 2 :),
så varför inte kolla på Vampire Diaries
 
Okej jag byter ämne.
Det har varit tjaa lite dystert i familjen okej lite mycket egentligen,
min moffa dog förra veckan alla kvinnor bara gråter men inte jag,
vet inte varför men jag ser det som sånt är livet
men jag gråter för dramaserier,
livet är rätt annorlunda än man kanske trott,
inte för att jag har andra döda släktingar,
min fammo dog när min pappa var 18-20 år typ.
 
Jag vill verkligen ändra min garderob,
men kläderna i affären är så olik det jag vill ha.
Min framtid är helt krånglit,
det är såå många saker jag vill göra i mitt liv
men allt är så oåtkomlig.
 
En vecka kvar allvarligt ända jag gjort är hängt vid datorn simmat , såklart har jag saknat klassen.
Men jag kommer inte gilla att få nya sjuor inget illa ment de är bara omogna.
Jag gillar inte direkt att vara på facebook någo mer vet inte varför men det känns som ett misstag att börja där.
Jag vill bara göra som förr åka ut med vänner träffas istället för facebook.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En annan sak som inte är för alla :)
En sak jag snappade upp i sommar är
att jag älskar Yaoi
det är som bögar på anime :)
Är också för bögar
Jag rekommenderar att man ska vara den man vill vara och ingen annan
Ha din egen stil, förslag
Det är fegt att mobba
 
 
 
Ha det perfekt hoppas inte din Moffa dör :) Mvh Emicrazy ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela