emicrazy

I Love Oboy :p

Publicerad 2012-03-28 18:51:01 i Allmänt,

Tjena Onsdagen snart e det dags att släcka alla ljus i en timme bara 3... 4 äsch jag vet inte bara att det är på lördag hoppas du kommer ihåg att släcka ljuset annars kan det hända att världen går under det här året eller några år senare fast det är ju inte bara jag som bestämmer världens undergång utan alla som bor på den här planeten släck ljuset och låt din generation fortsätta...

OCH NU ÄR EMICRAZY TILLBAKA som rubriken sa älskar jag oboy, ännu en dag som man bakar står och ont i fötterna och lagar mat till gäster på fyrklövern det roligaste att jobba på en resturang är att vara kreativ när man sätter maten på en tallrik och såklart när man ser att gästen har ätit allt.
Önskade jag skrev igår på tisdag men jag var för trött för att skriva.

Hejdå och hoppas ni hade en Otrolig Onsdag MvH emicrazy XOXO

Ps från och med idag den som ser det här får jätte gärna skicka in kommentarer och helst frågor om vad som helst som inkluderar mej eller min blogg :D (oj vilken diva O_O) mVh igen emicrazy

Kommentarer

Postat av: nanna

Publicerad 2012-03-29 07:08:00

finns e nå snygga karar där du jobbar ? ;) xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma bor i Finland 14 år. Intresserad av musik vilket också är mitt mål i livet gillar också alla djur förutom dom som är giftiga Favorit Land: SydKorea och Japan om du vill veta mera om mej fråga jättegärna Tack mvh emicrazy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela